Моите услуги

Ултразвуково изследване

Високоспециализирано изследване на физиологичнин промени на женски полови органи и малък таз, посредством висок клас ултразвуков апарат за скрининг.

Менопауза

- Диагностика и лечение на заболявания по време и след менопаузата
- Прилагане на хормонозаместителна терапия

Контрацепция

- Консултация
- Хормонална
- Бариерна
- Поставяне на вътрематочна спирала / IUD/

HPV типизация

За носителство на човешки папиломен вирус, от които хрочното, нелекувано носителство на високорисковите типове имат доказана роля в развитието на предраковите и раковите заболявания на външни полови органи и маточна шийка.

- гинекологична консултация
- гинекологичен преглед - оглед на корем и външни полови органи, оглед със спекулум на влагалище и маточна шийка, взимане на материал за цитологично изследване/ цитонамазка, PAP test /
- колпоскопия - специализрано гинекологично изследване включващо оглед на външни полови органи, влагалище и маточна шийка след прилагане на реактиви, променящи тъканите и клетките по определен начин. Кабинетът разполага с оптичен апарат колпоскоп от последно поколение, произведен от германския лидер в колпоскопията, Leisegang.

Изследването допълва профилактиката и дава възможност за ранна диагностика и лечение на предраковите изменения на маточната шийка.

- Цитонамазка – скринингов метод за профилактика на рак на маточната шийка.
- Микробиология на влагалищен секрет - метод за изследване на бактериална и гъбична инфекция на женските полови органи.
- Цервикален секрет за сексуално – трансмисивни заболявания.
- Биопсия – амбулаторен, неболезнен метод за вземане на тъканна проба от колпоскопски променени участъци на маточната шийка. Материалът се взима под колпоскопски контрол, трае 1-2 мин, не изисква постъпване в болница и е метод за ранна и бърза диагностика на възпалителни и предракови изменения.
- HPV типизация – за носителство на човешки папиломен вирус, от които хрочното, нелекувано носителство на високорисковите типове имат доказана роля в развитието на предраковите и раковите заболявания на външни полови органи и маточна шийка.
- Ултразвуково изследване – високоспециализирано изследване на физиологичнин промени на женски полови органи и малък таз, посредством висок клас ултразвуков апарат за скрининг.

Съвременна диагностика на гинекологични заболявания, подчинена на висока експертиза

- възпалителни заболявания на женските полови органи
- преканцерози на маточната шийка, влагалището и външните полови органи и маточната шийка.
- заболявания на яйчниците и матката
- Диагноза и лечение на кисти на яйчника
- фоликулометрия / измерване на фоликули при подготовка за ин витро процедура/
- болестни изменения на маточни тръби – хидросалпингс
- миоми на матката и полипи на лигавицата на шийката на матката
- вродени аномалии на матката - двурога, двойна матка/.
- Ултразвуково потвърждение на бременност - вътрематочна и извънматочна.

Лечение

Консервативно, амбулаторно и оперативно лечение с методите на класическата отворена и съвременната минимално инвазивна хирургия – Лапароскопия и хистероскопия.

Контрацепция

Консултация